Samsns Art

Maak hier een topic aan om je eigen teken kunsten te vertonen of om te laten zien waar je momenteel mee bezig bent

Samsns Art

Nieuw berichtdoor Samsn op 25 sep 2009 18:10

Jippeeeeee!!!!
Tis eindelijk gelukt!!!
Jippeeeeee!!!
Najaa, back to the orde of the dag ^^

Ik ben dus een tekening aan het maken, een heks/fee die boven haar hoofd iets magisch aan het doen is. het probleem is dat ik niet weet hoe de heks/fee eruit moet zien, dus dacht ik; die aardige mensjes op mangaschool hebben vast wel inspiratie!!!
Nujaa, dit is het midden van d etekening, het allerallerbelangrijkste staat erop ( voor de duidelijkheid, het onderste van de tekening is net boven de navel van de fee/heks. En nu jullie toch gaan kijken en inspiratie doorgeven, willen jullie ook kijken of de anatomie goed is?? Ik ken mezelf al goed genoeg ^^
( oh ja, de borsten hangen scheef, maar dat verhelp ik nog ^^)

Samsomsam.
Bijlagen
Stap 1 onderkant.jpg
If Music be the Food of Love, then play on
Samsn
Gum

Re: Samsns Art

Nieuw berichtdoor MeiMei op 25 sep 2009 18:15

Ik ben werkelijk vreselijk in anatomie, maar ik kan je wel zeggend dat haar nek 'verkeerd om' is. Hij moet bij haar hoofd smaller zijn en dan wijder uitlopen. Een lambda zeg maar. :)

Voor de rest ben ik nutteloos :lol:
Crazy doesn't even begin to cover it.
MeiMei
Gum

Nieuw berichtdoor -Debut op 25 sep 2009 18:20

Ik vind hem er goed uit zien =)
misschien kan je de nek iets aanpassen, is hij misschien te lang of te dik?
alluwel, je hebt wel eens bij sommige plaatjes dat ze zo'n ring op hun nek hebben ofzow,
http://nationfullofivy.files.wordpress.com/2009/01/c_users_svanur_gisli_orkels_pictures_bjork-homogenic-frontal.jpg <- voorbeeld
en dan kan je gelijk er iets van die stijl eromheen doen heb je ook geen probleem met de kleren meer. =)
Heb je naasten lief, want dat ben ik. n___n''
-Debut
Gum

Nieuw berichtdoor Samsn op 25 sep 2009 18:28

-Debut schreef:Ik vind hem er goed uit zien =)
misschien kan je de nek iets aanpassen, is hij misschien te lang of te dik?
alluwel, je hebt wel eens bij sommige plaatjes dat ze zo'n ring op hun nek hebben ofzow,
http://nationfullofivy.files.wordpress.com/2009/01/c_users_svanur_gisli_orkels_pictures_bjork-homogenic-frontal.jpg <- voorbeeld
en dan kan je gelijk er iets van die stijl eromheen doen heb je ook geen probleem met de kleren meer. =)

Oh nee, ik vindt dat persoonlijk niet mooi, maar mss kan ik wel zon hoge kraag gebruiken, zodat de lange nek niet opvalt ^^)
Alleszins bedankt e
Samsn
Gum

Nieuw berichtdoor Ysa op 25 sep 2009 20:24

kvind dr nek te breed voor het lichaam (is miss correct zo maar niet zo vrouwelijk/sierlijk) Wil je een traditionele heks? Google al geprobeerd? trefwoorden als "anime witch" (geeft standaard clichés maar miss goed voor de inspi) of "anime fairy"
Ysa
Mangaschool Docent

Nieuw berichtdoor Lein op 27 sep 2009 13:22

Ik ben het wel eens met de rest over die nek ;).
Het viel me nog op dat de ruimte tussen d'r nek en d'r arm aan beide kanten best verschillend is..
De linkerkant voor de kijker gaat de nek meteen over in d'r arm en aan de andere kant zit er nog wat ruimte tussen. Als je bij jezelf in de spiegel kijkt, of even je hand eerst over de ene helft van de tekening en dan over de andere helft, zul je wel zien dat er normaal wat ruimte tussen zit zoals bij de rechterkant voor de kijker. Dat zou je dus nog kunnen aanpassen :p.
Altijd handig om bij jezelf te kijken toch ;).
Heeeeel veel suc6 :D ben benieuwd naar het eindresultaat!
Greetzz
Lein
Mangaschool Docent

Nieuw berichtdoor Samsn op 05 okt 2009 21:56

Okej mensen, ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat willen jullie eerst lezen??
*slechte nieuws**slechte nieuws**slechte nieuws*
Ok, das duidelijk
Slechte nieuws: de tekening waar ik aan bezig was, is opgegeten door de hond ( please don't ask me how)
Dus Kan ik niet voorttekenen daarmee ( logisch)
Goede nieuws: mijn hersens en inspiratie laten mij niet in de steek, want ik ben bezig met een heel nieuw project.
Het heet "Angelwingz". Het gaat over een fee, Gabrielle, die geboren is in het landje Binthya. Op haar 15de verjaardag ( dag van geestelijke volwassenheid ) krijgt elke fee haar vleugeltjes. Gabrielle krijgt engelenvleugels, wat zeer ongewoon is. Want 1000 jaar geleden deed de kwade fee Syrafina de volgende voorspelling :" Ooit zal een feeënbaby geboren worden in Binthya, en wanneer zij haar vleugels krijgt, zullen dit engelenvleugels zijn. Deze fee zal mijn ondergang betekenen als ze niet voor haar 16de verjaardag onder mijn kwade macht komt te staan" of iets in dien aard, kmoet et nog dramatischer maken. Door deze voorspelling werd het krijgen van de vleugels, wat voorheen een echt feestje was, meer een begrafenis.

Anyway, ze wordt dus het land uitgestuurd, zonder enige uitleg, want niemand heeft haar ooit van deze voorspelling verteld. Normaal gezien moet ze alleen reizen naar de tovenaar Asrabeth, die haar zal helpen haar te verdediging tegen Syrafina. Maar ze wordt vergezeld door haar hartsvriendinnen Odette, Aurora en Pandora. En samen beleven ze veel avonturen en zo. Volgende keer zal ik al wat tekeningsjes posten, zo dat jullie zien hoe ze er in mijn fantasie uitzien. Ik houd jullie in spanning... :ugeek:
Samsn
Gum

Nieuw berichtdoor flyingstar op 06 okt 2009 00:16

Klinkt allemaal heel interessant. :P Ik wens je heel veel succes met je verhaal en ben nu al benieuwd naar je tekeningen.

Nog over het slechte nieuws;
Je kan je tekening uitprinten die je hier gepost hebt en die overtrekken. Dan kan je nog verder gaan als je daar zin in hebt, maar begrijp dat je project nu even voorgaat. ;)
flyingstar
Mangaschool Staf

Nieuw berichtdoor Lein op 06 okt 2009 15:52

oh klinkt super!:D suc10!
ah en gecondoleerd met je tekening!
Greetzz
Lein
Mangaschool Docent

Nieuw berichtdoor Lein op 06 okt 2009 20:34

haha ja idd! 10 is toch veel beter dan 6 :p