Okej mensen, ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat willen jullie eerst lezen??
*slechte nieuws**slechte nieuws**slechte nieuws*
Ok, das duidelijk
Slechte nieuws: de tekening waar ik aan bezig was, is opgegeten door de hond ( please don't ask me how)
Dus Kan ik niet voorttekenen daarmee ( logisch)
Goede nieuws: mijn hersens en inspiratie laten mij niet in de steek, want ik ben bezig met een heel nieuw project.
Het heet "Angelwingz". Het gaat over een fee, Gabrielle, die geboren is in het landje Binthya. Op haar 15de verjaardag ( dag van geestelijke volwassenheid ) krijgt elke fee haar vleugeltjes. Gabrielle krijgt engelenvleugels, wat zeer ongewoon is. Want 1000 jaar geleden deed de kwade fee Syrafina de volgende voorspelling :" Ooit zal een feeënbaby geboren worden in Binthya, en wanneer zij haar vleugels krijgt, zullen dit engelenvleugels zijn. Deze fee zal mijn ondergang betekenen als ze niet voor haar 16de verjaardag onder mijn kwade macht komt te staan" of iets in dien aard, kmoet et nog dramatischer maken. Door deze voorspelling werd het krijgen van de vleugels, wat voorheen een echt feestje was, meer een begrafenis.
Anyway, ze wordt dus het land uitgestuurd, zonder enige uitleg, want niemand heeft haar ooit van deze voorspelling verteld. Normaal gezien moet ze alleen reizen naar de tovenaar Asrabeth, die haar zal helpen haar te verdediging tegen Syrafina. Maar ze wordt vergezeld door haar hartsvriendinnen Odette, Aurora en Pandora. En samen beleven ze veel avonturen en zo. Volgende keer zal ik al wat tekeningsjes posten, zo dat jullie zien hoe ze er in mijn fantasie uitzien. Ik houd jullie in spanning...